Bagaimana untuk melakukannya?
Simply submit a service request through our website. Just make your selection, and we’ll deliver it to your doorstep, exchanging your device in any condition to provide you with convenience and more choices.
Make the switch in just a few easy steps
We'll keep you connected in the fastest, easiest, and most convenient way possible.
Pilih permintaan
Tukar - Tukar peranti anda dengan peranti baharu.
*Setiap permintaan perkhidmatan akan dikenakan bayaran.
Pilih plihan perkhidmatan yang dikehendaki
Pilih pilihan yang terbaik untuk anda: Pertukaran Secaman, Pertukaran Sejenis ataupun Pertukaran Serupa.
Nyatakan keadaan semasa peranti anda
Berikan beberapa maklumat asas mengenai keadaan semasa peranti anda.
Masukkan butiran penghantaran
Berikan alamat pengambilan anda untuk urusan logistik yang lancar.
Lengkapkan butiran pembayaran
Teruskan dengan kaedah pembayaran pilihan anda. Setiap permintaan perkhidmatan akan dikenakan bayaran.
Frequently asked questions
Apakah itu Program U Mobile Device Care?
Siapa yang layak dan apa yang dilindungi?
Bagaimana untuk mendaftar?
Langkah 2: Pasangkan dengan pelan Device Care dalam masa 30 hari selepas pembelian melalui Aplikasi MyUMobile.
Langkah 3: Mohon pertukaran atau pembaikan bila-bila masa di Portal Servis Device Care: umobile.devicecare.bolttech.my.
Apakah yuran untuk U Mobile Device Care?
- Yuran langganan bulanan (dimasukkan dalam bil U Mobile anda).
- Yuran servis (dibayar kepada Bolttech apabila anda mohon pertukaran atau pembaikan; tidak boleh dikenakan dalam bil U Mobile anda).
Ada promosi untuk pelanggan baru?